Povrat novca / Zamena / Reklamacije

Ono što nam je najbitnije, to je vaše poverenje. A vaše poverenje ćemo najbolje steći preko obezbeđivanja vaše sigurnosti. To znači da ukoliko iz nekog razloga želite da vratite proizvod kupljen preko naše web prodavnice, imate mogućnost da to i učinite u roku od 14 dana – i dobićete svoj novac nazad! Mi brinemo o zaštiti naših potrošača – jer bez vas mi ne postojimo!

Jednostrani raskid – Odustajanje od kupovine

Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora o kupovini proizvoda bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor. Jednostranim raskidom kupac se oslobađa svih ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povraćaja robe.

Trgovac ima pravo da odbije zahtev potrošača ukoliko utvrdi da roba nije u ispravnom stanju, zbog toga što je kupac robom neadekvatno ili nepravilno rukovao ili je oštetio.

Povrat sredstava će potrošaču biti izvršen nakon što roba bude vraćena na navedenu adresu za prijem obrazca u kompletnom originalnom pakovanju, neoštećena i bez vidljivih tragova korišćenja. U slučaju da nemate originalnu kutiju proizvoda za povrat novca umanjuje se iznos od 40% od prodajne cene koja je naplaćena. Troškovi vraćanja robe padaju na teret kupca, osim u slučaju kada kupac dobije neispravan ili pogrešan proizvod.

Postupak odustanka od kupovine

U roku od 14 dana nakon preuzimanja paketa obavestite nas telefonom ili elektronskim putem da odstupate od ugovora i uz to napišite broj računa/otpremnice kako bih mogli da identifikujemo Vašu porudžbinu. Kad se Vaša porudžbina identifikuje, mi cemo Vam dati potrebne informacije kako da nam dostavite kupljeni proizvod a mi vama Vaš novac.

Proizvod nam morate vratiti sa ispunjenim i potpisanim obrascem za odustanak od ugovora u roku od 30 dana na našu adresu: Jase Tomića 50, Novi Bečej, 23272.

U roku od 8 radnih dana od prijema Vašeg paketa mi ćemo vam refundirati Vaš novac uplatom na žiro račun naveden u obrazcu.

Obrazac jednostranog raskida ugovora možete preuzeti OVDE.

Zamena proizvoda (rok 7 dana)

Ukoliko kupac dobije pogrešan ili neispravan/oštećen proizvod umesto povrata sredstava može izabrati i da dobijen proizvod zameni za isti ispravan ili za neki drugi proizvod. U ovom slučaju troškove zamene proizvoda mi snosimo.

Postupak zamene:
U roku od 7 dana nakon preuzimanja paketa obavestite nas telefonom ili elektronskim putem da želite da zamenite proizvod i uz to napišite broj računa/otpremnice kako bih mogli da identifikujemo Vašu porudžbinu. Nakon toga u najkraćem mogućem roku se dogovaramo sa kupcem o zameni proizvoda.

Reklamacije – Saobraznost robe (rok 2 godine )

Kupac ima pravo 2 godine na opravku i zamenu robe iako nema garanciju(reklamacija). Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe.

Izbor načina rešavanja reklamacije kada je razlog reklamacije nesaobraznost:
Do 6 meseci od dana isporuke – opravka, zamena ili povraćaj novca
Do 2 godine od dana isporuke – opravka ili zamena

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

Postupak rešavanja reklamacije:
Ukoliko želite da uložite reklamaciju, potrebno je da nas obavestite putem telefona ili elektronskim putem sa detaljima Vaše reklamacije (Izbor načina rešavanja, ime i prezime kupca, broj računa/otpremnice, telefon i detaljan opis razloga reklamacije). Poželjno je da uz reklamaciju priložite i fotografije oštećenog proizvoda.

Prodavac je dužan da Vas u roku od 8 dana obavesti o statusu reklamacije, a u roku od 15 dana, od trenutka prijema odluke o načinu rešavanja, da reši reklamaciju (izuzetak su nameštaj i tehnička roba, kada je rok za rešavanje reklamacije 30 dana).